bra dag idag.

Jag känner att allt går bra nu. Skulle visserligen behöva jobba mer eftersom jag nu är van att få mer laxar i kassan. Men nu är det faktiskt endast glasögon som fattas, för jag har gått och blivit en riktigt plugge nörd and i like it! Jag har hunnit göra otroligt mycket på mitt projektarbete och jag gjorde ett intervju arbete idag på 30 fjuttiga minuter som jag faktiskt har gått och dragit ut på i TVÅ månader. Ganska onödigt men jävligt skönt att ha det ut världen. Det känns som om jag har ganska bra koll på det hela nu faktiskt. Vad jag har att göra och inte och det allra bästa av allt är att jag både hinner med träning och mina bästa vänner!
Idag är det en PARTY dag :D
Men det kan svänga fort detta humöret så NJUT dude!
Idag har jag även hunnit med två fikor. En men Josefine och den andra med Caroline - MYS!

Dagens party: JAG ;D
Dagens oparty: Carl hagman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback