göteborg baby!

Är i Göteborg nu, stanna föralltid? Njeaa, inte riktigt för då hade carolinen kommit och hämtat mig :)
Snart ska vi duscha och göra oss klara för att åka och handla LITE dricka och sedan hämta Jesper och Albin på dagis med syster, SHIIIT jag höll på att börja gråta när hon skickade smset om att jag fick hänga med om jag ville, (för er som inte vet så är vi inte super bra vänner). En ÖVERLYCKLIG JOSEFINE!!!
Jag vill heller inte att tiden ska gå så jävla fort här uppe :( Den går så jävla fort att jag nu måste sluta skriva MEN carofinen, VI SKA UPP HÄR OCH SHOPPA NÅGON GÅÅÅÅNG :D KÄRLEK! hahahahahaha

tack och hej för mig suckers!
(dialekten börjar falla på plats nu)

Kommentarer
Postat av: swejrgtpå

jag med.

2010-04-03 @ 13:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback