hejdå.

Ett hejdå kan vara så jobbigt. Just nu tänker jag på mitt bästa, på hennes bästa och på ditt bästa. Ja detta blir nog det bästa fastän det svider. Att om någon dag få se in i dina ögon kommer döda mig. Undvikande - Det Rätta!
 
Och jag är SÅ fruktansvärt överlycklig att en ... nu lämnat landet. En människa som kan vräka ur sig det ena och det andra och ALDRIG kan be om ursäkt för det utan istället låtsas som om ingenting har hänt. To bad for you att du förlorat de två bästa människorna i världen :) And good luck med snacket, take care stumpan :) Och du stanna på cypern för alltid för då blir det lugna tider här hemma!

Kommentarer
Postat av: C

Tummen upp!

2010-04-16 @ 10:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback