idioter är vi allihopa

Mer och mer för var minut som har gått denna kvällen sedan jag skrev det senaste inlägget har jag förstått vilken idiot jag var/är. Och vilken jävla idiot hon är och vilken större idiot han är! Allt är idiotiskt och jag blir arg bara jag tänker på det samtidigt som jag egentligen inte vet om jag är ledsen, arg, sårad, besviken eller glad. Jag gör som vanligt. Jag både skrattar och gråter! :)
bye fuckers.

Dagens party: STRÖMAVBROTTET PÅ SKOLAN!
Dagens oparty: min ilska och ytliga människor.

Kommentarer
Postat av: Anonym



är DU en idiot för att HAN inte kan bete sig?

och är DU en idiot för att du litade på honom?

Gumman, nej.

HAN är en idiot för att han istället för att vara ärlig säger det som han vet att du vill höra, just för att kunna ha dig för stunden. Han visste säkert att det tillslut skulle spricka, För det är nog inte första gången det gör det. men han va villig att ta den risken. För du fick honom att må bra och du fick honom att känna sig behövd.



HAN är en idiot för att han inte går att litas på, och tro mig, Han mår dåligt pga det här. han mår mycket sämre än vad du gör.



för HAN är idioten här, men får skylla sig själv.

Det är han som har förlorat på det.

Du har bara lärt dig en läxa.

Han får leva med ångesten av att han hade kunnat ha världens finaste & bästa tjej vid sin sida. Men sumpade det.



Du har istället växt, och säkert insett nu.

Att alla dessa charmtroll inte går att lita på.

Du har säkert lärt dig ett nytt sätt att tyda många av dessa falska signaler som killar utan ryggrad ger dig.



Du går ifrån den här relationen med ett leende på läpparna. För du vet, att en sån som han inte förtjänar att ens tänkas på. och speciellt inte av dig.



Han, därimot. Går ifrån den här relationen med ett tomt och ångestfyllt hjärta.





2010-04-20 @ 16:13:12
URL: http://fiajigberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback