korkad

Jag är faktiskt korkad. Jag vet om att när jag känner press inför något är jag en mästare på att skjuta upp det in i sista sekunden. Och ja, det har ju straffat mig nu. Jag har ett hästjobb att göra nu tills på fredag då mitt arbete skall vara inlämnat.
Ändå hänger jag med kära Linen till center syd för att spendera så mycket tid med henne som möjligt nu innan hon åker till Thailand på fredag. Och tack för att jag/vi får låna din bil för att övningsköra med - kärlek!
Och imorgon ska jag, Josefine och Ben till Lund för att äta gott, kolla i affärer och snacka massa skit om allt och inget. Ska bli väldigt mysigt. Tyvärr kan jag inte bli fö rsen hem bara eftersom jag då har det där arbetet, precis som ni att färdigställa :( Fina fina vänner!
Sen på onsdag MÅSTE jag en snabbis till center syd igen för att köpa en mascara och byta till 2 mindre storlekar i en klänning. HOPPAS den nu finns kvar!
Och det är också bud att åka till Landskrona och ställa mig i solariet för det är ungefär 6 veckor kvar till studenten. En vit klänning mot vit hud = OPARTY!
Aja. Nog 'babblat' för min del. Borde gå och göra något vettigt men det orkar jag inte mer så jag fixar det imorgon i skolan som jag inte alls är sugen på att gå till imorgon.
later fuckers...

dagens party: rock
dagens oparty: nålstick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback