shopping med mamma

Idag var jag ledig så jag och mamma passade självklart på att åka och shoppa. Jag var egentligen bara ute efter en studentklänning men kom hem med: ett par jeans leggins, en kort skinnjacka och en kortare jeans jacka, 3 par skor från din sko, en Tshirt, och en parfym. Allt utom en studentklänning? Good for me :D
Nästa vecka får jag lönen och studiebidraget, då ska jag och Josefine åka till Lund för att leta fler klänningar som förhoppningsvis passar över brösten! Jävla problem det där alltså..
Och jag är fan inte trött nu heller för jag somnade vid 6-7 och vaknade vid halv 10, mindre begåvat? Aja, bara att blunda och försöka :)
Imorgon äre fest som gäller!
later...

Dagens party: shopping med mamma
Dagens Oparty: klänningar som inte har någon bröstplats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback