tråkigt och tråkigt

Enligt mig är alla människoe värda minst 1 andra chans. Antingen är jag för naiv eller andra människor för hårda. Jag tar ganska mycket med en klackspark, inte allt, men ganska mycket. Är en människa elak eller gör någonting dumt så tror jag starkt på att personen i fråga kan förändra sig, svälja sdtoltheten och be om ursäkt. Sen om det sker imorgon, om 3 månader eller om 10 år är en annan sak. Förr eller senare kommer förändringen att ske. Jag tror väldigt starkt på andra människor och ser nog lite mer på djupet. Att istället kolla in i en människas ögon visar mer hur människan mår än att man frågar. Jag vet att jag denna gången har rätt, och när jag kommer få visa att jag har rätt vet jag inte. Det kommer antagligen dröja lite längre än vanligt för det är ingen vanlig människa jag syftar på och det är det som är så jävla intressant. Jag vet att han kan mer, att han vill mer och att han inte menar med att vara elak. Han är bara inte så bra på att planera sina val.

Från tråkigt tikk ännu tråkigare (för mig)
Carofien och Mange sätter sig imorgon bitti på planet som ska ta dom till Thailand och jag är verkligen så avundsjuk. Jag är också jävligt glad för eran skull och önskar er all lycka. Hoppas eran semester blir en minnesvärd semester. Kommer sakna er (lät bättre än att bara skriva carolinen). Du ska få en daglig uppdatering. Lång som kort, rolig som tråkig. I love you my dear. Du är helt fantastisk och vår vänskap ska hålla för detta är en vänskap som jag inte upplevt på länge. KÄRLEK KÄRLEK KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback