helgen

Min helg har varit kanon.
I fredags så var jag på dagstorp, super roligt var det!
I lördags så var jag, Carrolinen, Jonna och Fanny i malmö. Först bowlade vi och JAG VANN (första rundan i alla fall). Efter banorna stängdes promenerade vi, 4 tjejer med högklackade skor från Big Bowl till Stortorget där vi sedan besökte Chili. Super roligt. Kvällen var mycket lyckad men kanske lite för mycket att dricka men jag lever ännu :)
Den kommande veckan är blank, inget att göra förutom att gå ut och premenera/springa och hjälpa Carro imorgon. Ganska skönt men ändå, blä!
Föresten, blev väckt imorse klockan 8 av att jag antagligen får 6 veckors jobb istället för 1½. Kan det bli bättre?
Nu orkar jag inte skriva mer, kanske ikväll, we'll see guys!
LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback