ett spontant besök.

Idag har jag bara pluggat och varit och tränat. Underbara Terrie kom och mötte mig vid bussen och hängde med mig hem en stund och vi pratade massa, lika trevligt varje gång. Ett tu tre så skickade Sara om hon kunde komma hit en sväng och självklart, alltid välkommen. Jag älskar spontana besök! Och självklart blir det alltid lika mycket trams, till och med så mycket trams att jag brister i skratt MED KAFFE I MUNNEN? ja, jag antar att jag inte behöver nämna mer än så :) tack ni två för idag, ni gjorde den till en bättre!

Imorgon är det skola, träning och sen carolinen, och det ska bli sååå roligt och sååå skönt att träffa dig igen, och inte bara när du ligger i koma i kristoffers säng med världens huvudvärk :( stackars! Tur att jag nästan alltid ha piller på mig :)

Tänkt länge att jag kanske borde skaffa pojkvän snart? Kanske dax men jag orkar inte engagera mig och känner inte riktigt att tiden räcker till, men såhär års och kring alla hjärtans dag så hade det varit underbart men nej, eller?

(jag vet inte om det är en lättnad utan dig eller om jag saknar dig?)

Nu ska jag sluta skriva allt onödigt och berätta att jag snart ska träffa en plastisk kirug för att priset ska sättas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback