förlåt vänner.

Förlåt för att jag inte haft så mycket tid för er de senaste 2-3 veckorna. Känner mig dum som knappt har tid längre och när jag väl har tid är jag bara trött och vill sova.. Det känns som om det enda jag gör nu är att gå i skolan och jobba, jobba så mycket jag bara kan och orkar. Och än är jobbandet inte över för jag ska jobba imorgon kväll, direkt efter skolan och på fredag morgon. Och på tisdag, onsdag och torsdag (antagligen fredagen efter jobb) är det träning som gäller och direkt efter träningen på onsdag ska jag åka till caroline och hennes lägenhet för att vara en hjälpande hand, lovar att min hjälpande hand ska bli bättre nu för jag har inte så himla mycket jobb framöver vad det ser ut som nu i alla fall :)
Förlåt mig än en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback