idag.

Idag ska jag till skolan vilket jag inte alls känner för. Började egentligen 8,20 men jag vill inte ha estetisk verksamhet, idiotiskt tråkigt! i vilket fall som helst kommer Jessica snart och plockar upp mig för att åka till skolan, vi hinner med mycket från Teckomatorp till kävlinge ;) Efter skolan ska jag åka hem för att sedan sätta igång med städning och efter städningen åker promenadpjuxen på, hörlurarna sätts in och musiken skruvas upp och jag börjar gå en låång och efterlängtad funderar promenad. Josefine är lite nere för stunden, det löser sig det också :)

ha en bra dag hjärtan.
saknar vissa av mina vänner något kopiöst. Att vänner kan glida ifrån så snabbt för en sån liten petitess sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback