inget men yes.

Otroligt härlig kväll igår, allt sådär lagom.  Tack sandra för igår, underbart att vi umgås nu igen. Denna gången ska varken killar eller tjejer komma emallan! Massvis med kärlek till dig <3
Och om jag säger 'YES' säger du...?

what happens in vegas stays in vegas, forever!
vissa saker håller man helt enkelt käften om.

carolinen och den kära pojkvännen magnus ska till thailand och jag är INTE avundsjuk :| Fast där drog jag en vit lögn, varenda jävel är nog lite avis? Men jag är också grymt glad för din skull, du åkte inte med familjen och jag såg dina tårar dagen dom åkte, istället får du en billig och super romantisk semester med din kärlek! Du måste sola, bada, dricka goda drinkar och tänka på mig för min skull när du ligger på den vita sandstranden. Jag kärlekar dig och jag kommer att sakna dig!

Kommentarer
Postat av: C

Tack mitt hjärta för detta fina inlägg. Det kommer bli fantastisk och just nu känner jag mig otroligt lycklig, det enda som saknas nu är du. Love <3

2010-02-15 @ 10:03:44
URL: http://[email protected]
Postat av: J

Inget att tacka för. Och vet du jag älskar att det kan gå flera dagar innan vi ses och när vi väl ses känns det som om det va senast dagen innan och som våra käftar går. kärlek <3

2010-02-15 @ 18:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback