äcklig.

Ja, äcklig är precis vad jag har känt mig idag. Hate that feeling! Eftersom jag nu inte alls tycker om mig själv idag så passade jag på att shoppa upp mitt humör, det blev 2 tröjor som jag inte bestämt mig för än, keep it or leave it? Något mer som faktiskt får mig glad, TRO DET ELLER EJ mina hjärtan, så är jag faktiskt lite glad att Pierre kommer och hälsar på imorgon och för att jag kunnat prata tjafsfritt, fattar ni TJAFSFRITT med Linus i typ 1 vecka kanske haha! 
Aja, tränade idag också. Superskönt! Nu ska jag bara lägga mig i sängen och vila, för för en gångs skull är jag hemma innan 7 och det är så himla skönt. Hinner relaxa lite och fixa med mig själv innan jag ska sova. Och kristoffer, tack för igår :) Och lille-man vad gjorde egentligen?
Uppdateringar eller rättare sagt tankar kommer antagligen lite senare.
TJATJA, friends are life.

Mina känslor är så splittrade, men lugn. Snart löser sig allt och du kommer vara ett minne blått..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback