blaa.

Dax att börja skriva igen efter ett antal frågor om varför jag inte har skrivit på länge. Jag har jobbat i veckan och jag ska jobba hela helgen så helgen blir oerhört lugn :) Skolan flyter på men HALLÅ det är slutet på januari, vad händer med vädret? Detta är ju bara helt galet.. Visst gillar jag snö, MEN I DECEMBER!
Sen är det en vecka sedan jag hade dig bredvid mig, och jag saknar det.. Imorgon ses vi förhoppningsvis <3
Jag har jävligt blandade känslor i kroppen som jag inte vet hur jag ska hantera, men jag försöker så gott jag kan. Jag försöker att se på allt som händer som nya erfarenheter och det positiva i det hela fastän det är dö svårt.
Sen har jag tänkt på en sak, maskar, spindlar och såna äckliga djur, vart tar dom vägen när vädret är såhär? Vart hittar dom sin föda? aah anyway.. Skriver mer ikväll så Carolinen har någonting att läsa imorgon på jobb OM hon kommer dit. Motorvägarna är ju avstängda. Jag kanske inte ens kommer till skolan och jävligt illa om jag inte kan ta mig till jobbet i helgen :S ajaa, allt löser sig :)

kärlek&hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback