dagen, tankar och frågor.

Hur kan man äcklas av någon som man en gång tyckt va bra, eller rättare sagt tycker. För man kan ju en gång inte tycka och sen bara sluta tycka, eller? Det är precis som om någon skulle fråga 'du Josefine, va jimmy bra i sängen?' och mitt svar skulle vara 'ja då va han bra men nu är han dålig och jag äcklas' det går inte riktigt ihop?
Från det ena till det andra, VARFÖR SOVER INTE JAG? klockan ringer om exakt 5 timmar, det är illa! Imorgon är det ännu en lång dag, skola från 8.10 - 15.15 tror jag(koll?), sen ska jag träna sen hem och sova.
Sen har jag bytt lite design, fin antar jag :) Men ännu har jag inte förstått hur man lägger upp bilder haha.. Det kommer det också.

Nej nu ska jag drömma om den sagonatten du gav mig då du knackade på mitt fönster..

tjatja hjärtan

Kommentarer
Postat av: johanna

alla som heter jimmy är väll grymma ;)

2010-01-18 @ 01:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback