konstig.

Det sägs att jag är en djup människa, visst har jag väldigt annorlunda funderingar och tankar men inte så annorlunda väl? Konstigt nog kan jag vara såkallad djup med såkallat konstiga funderingar men inte fan kan jag visa mina känslor, inte ens för mig själv. Det tycker i alla fall jag är konstigt. Det är egentligen otroligt mycket som är konstigt i detta samhälle som vi lever i, konstigt nog. För Sverige i sig är ju inte så himla speciellt?
Inte konstigt att man är konstig i ett konstigt land..

Hellre fitta än stockholmare? njee, egentligen inte för ni stockholmare är inte så dumma som ni ser ut att vara :)

Kommentarer
Postat av: Anna

haha ja man e bra konstig i ett konstigt land=) haha du e skön!!

hoppas allt e bra med dej o att vi kan ses snart!!

saknar dej på trähästen juhhhe!!

sök jobb där=) hihi

puss o kram Anna

2010-01-10 @ 20:43:14
Postat av: josefine

hahaha, men så är det ju, helt knäpp konstig och förvirrad haha :D Det är bara bra med mig, med dig också hoppas jag och JAAA vi måste ses SNART! och jag saknar dig, är uppskriven som vikarie ;) pussspusss :D <3

2010-01-10 @ 21:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback