lycka.

Tror ni på kärlek vid första ögonkastet? Tror ni att den rätte bara kommer sådär från ingenstans? För det känns som om jag av alla faktiskt börjat tro på kärlek vid första ögonkastet, igår sa det bara KLICK och idag kändes det som en dröm, en dröm som blev verklighet. Mr. right maybe? Jag hoppas nästan det...
Har tidigare känslor med en viss varit rena inbillningen eller bara en vana eller en kul grej för att det va svårt att få personen, va känslorna sanna?
Som det känns nu så känns det äkta, verkligen REAL! Denna verkligheten är värd många chanser.
All i can say is that i am HAPPY!
Och ni, mina vänner - you make my day. Massvis med kärlek till er <3

Kommentarer
Postat av: Anna o Amanda

sooo skoj=)...hoppas du mår bra!! saknar dej, lite trist utan dej på t-hästen

pusssssssssss

2010-01-20 @ 07:36:19
URL: http://underbaralivet.blogg.se/
Postat av: josefine till anna och amanda :)

Jag saknar dig, ska jobba på 24an imorgon :D wiiie, saknat jobbet faktiskt! vi måste på riktigt ses snart!!! <3

2010-01-24 @ 15:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback