Planering och åter planering.

Nu är det bannimig dax att börja blogga, nu rullar livet på och det händer något precis hela tiden :)

Studenten närmar sig allt mer och mer och jag känner att pressen växer och tiden försvinner..
Det är ju inte en sak som jag ska tänka på och hålla i luften, utan 100! Hur ska jag hinna fixa allting?
I vilket fall som helst planerar jag och Linus balen och kollar efter en klänning till mig. Sen är det själva studentklänningen som ska införskaffas, smycken, skor osv.. Det kommer i alla fall lösa sig till slut :)
Träningen ska sättas igång på ALLVAR nu igen efter ett juluppehåll, 4-5 dagar i veckan ska svetten rinna av mig.

Studenten, Carolines lägenhetsrenovering, allt plugg, träning, kärlek, vänner.. Inte bara en boll i luften eller en tanke utan nu jävlar har jag att göra!

tjaatja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback