tjejer. sluta nu!

Jag bryr mig inte om Calle mer än som en vän, och det är han själv mycket väl medveten om. Och om han är med någon tjej på tosse, good for him, sålänge han mår bra och har det bra för det har jag!
Det är också synd att Carl bara ser från en synvinkel, look outside the box för fan! Det är inte jag som bråkar och inte kan släppa. Det är hoooooooooon för fan! No more Josefine in your fight please!

Föresten. Igår var jag med Linen i lägenheten, börjar arta sig nu :) Massa fint!
Hon fick ett brev från hjärtat och money, det var som sagt bara en del av hennes födelsedagspresent. there is more!
Och på fredag efter jag slutat jobba på morgonen så åker jag till Stockholm, ME IN STOCKHOLM? hahahaha.
Det tråkiga med resan är att jag missar afterwork med Carro och kalaset på lördag men dude, vi tar igen det! 

Nu fortsätter städningen och tvätteriet, jag mår illa och har ont i skallen. Men Carola och Calle, to the next time, no names! :) later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback