...

Hur kan jag vara så naiv och tro på orden du säger till mig? Hur kan jag ens tro att du kanske menar allvar denna gången? Fast jag vet att det finns något speciellt, annars hade både du och jag gett upp varann för längesedan. Men som jag sa till dig i fredags, du är min vän, jag är din vän, jag bryr mig om dig och vill hjälpa dig men ingenting mer. Thats it!
Och..
Hur i helvete kan jag vara så egoistisk att jag inte är glad för din skull? Nu när du har träffat någon du faktiskt tycker om. Jag antar att jag bara är rädd för att våran relation vi har ska förändras och att jag ska förlora dig..
Och..
Veronica, behöver dig som mest nu. Snäll kom tillbaka, om så bara för en dag. Eller bara en kram.. Jag älskar dig, och kommer alltid att älska dig olidligt mycket!
Och..
Josefine, Caroline, Sara, Sandra, Talle, Fia, Jessica. Ni är så jävla bra!
later guys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback