förvirrande

Jag önskar att saker kunde vara som innan. Men nu när det tyvärr inte går att ändra på så önskar jag att saker va som det borde vara.
Och varför måste du vara så komplicerad, dubbla budskap. Vilket av budskapen ska jag tro på? Tror jag ska tro på det negativa tills du visar att jag ska och borde tro på det positiva till hundra procent. Och den kommande helgens långa festligheter oroar mig massa men som sagt, jag tror på det negativa och det lugnar mig ännu mer :) lucky me!
Det finns också några vänner som jag saknar. En del mer, eftersom jag aldrig mer kommer få se dom och andra mindre, för jag kan se dom. Jag saknar att bara ses, sitta och snacka och bara umgås, prata om det mesta och känna starkt förtroende, varför ska det behöva bli såhär för att vi är på olika håll liksom, och umgås med olika människor.. Och jag saknar förra sommaren, SÅ BRAIGA MÅNADER!
Men jag är även glad för det jag har nu. Vänner i ur och skur, axlar att luta mig emot, ärlighet som jag inte upplevt på otroligt länge. Jag älskar det! Jag både hatar och älskar mitt nu liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback