gårdagen

MYS!

Åkte till Malmö och blev tagen till limhamn, stranden med den långa bryggan. Va där ett tag sedan åkte jag hem. På natten kom han till teckomatorp för att vara med mig, vid 2. Sjukt! Vi spelade basket och lekte på lekplatsen och kom lite närmre varann för mitt i natten när man ligger på en bänk och kollar rakt upp emot himlen hinner man prata ganska mycket. Bara massa mys! Ses kanske ikväll :)
Nu ska jag åka och jobba och jag hinner förhoppningsvis en sväng till Carolines lägenhet för att kika på den NÄSTAN klara lägenheten, SÅ stolt över ditt slit! Vet hur mycket du har hatat lägenheten. Om jag inte hinner det så hinner jag nog ta en kaffe med linen, förhoppningsvis.
Midsommar = jobbe helg!
Nu måste jag börja göra mig klar för jobb, ha det toppen. LATER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback