studenten

Ja mina vänner. Studenten var min absolut bästa dag i livet än så länge! Jag skulle kunna ta om studenten, NU!
Underbara människor samlades för min skull, för att fira min speciella dag tillsammans med mig. Vi åt god mat, drack gott och delade många härliga skratt. Och alla fina pressenter som jag fick. Och överaskningarna som kom efter varann. Först så dök min handledare från praktiken och en som även jobbar där upp, och jag kände min min, hur jag såg ut och tårarna började rinna av lycka! Kände mig så speciell! fick superfina smycken av dom som hela gruppen lagt pengar till, ansträngt sig så himla för MIN skull! Jaja, dom satte sig ner för att äta och spendera lite tid med mig, och senare på kvällen kom en till surprice! Nicklas, Emma, Saga och Tobias knackade på dörren! Dom skulle ju inte komma ner förrän på lördagen men söta som dom är körde dom ner EFTER att Nicklas slutat jobba och anlände på kvällen, tårarna började rinna igen..
Dagen i skolan var också helt fantastisk, alla va så fina och så lyckliga. Tårar, glädje, skratt, champange, god mat, dans på bordet, sång och vänskaå präglade dagen! Jaja med detta vill jag bara säga att jag hade världens bästa och finaste student som en tjej som jag kunnat önska sig, trodde aldrig att det skulle bli så lyckat som det blev! Tack alla som kom och firade med mig och för alla som ställt upp under denna resan!
massvis med kärlek till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback