balklänning.

Idag åkte Talle och jag till skolan trosts hemstudier, vilket jag redan skrivit tror jag men det jag ville komma till var att vi var och provade balklänningar idag. Jag provade kanske 10 stycken innan jag hittade DEN, DEN som kostan 3400 riksdaler, är det värt så mycket pengar för en kväll? Den va lite sandfärgad och otroligt elegant och en ganska vanlig fast ändå en annorlunda klänning som tanten i affären sa, jag kände mig verkligen vacker. Och det är ju trots allt inte allt, skor, smycken, håruppsättning, sminkning, och själva balen. Massa pengar för en enda dag. Sökandet efter klänningar fortsätter på internet och imorgon beger vi oss till Malmöstad för att prova ett 10 tal till.
Talle blir min kavaljer och vi ska skapa oss en egen scrapbook, just for us. Fun fun fun!
Minnen från en lycklig ungdom kan göra vuxenlivet lyckligt.
Massa mys idag ben :) i love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback