fredagsfestligheter med bästa.


Riktigt bra kväll igår med sprit, allsång, högklackat och världens bästa Caroline.
Vi var i dagstorp och konkurenssen där? HA, NOTHIIIIING ;)

Från bra till något helt konstigt, för jag vet faktiskt inte ens varför jag bryr mig om en människa som ärligt talat skiter i sig själv, TOTALT! Men jag är nog mest rädd för att se folk som jag verkligen tycker om att misslyckas och välja fel vägar när jag själv har gjort det så attans många gånger. Kan jag förändras kan du, kan jag lyckas så kan du. Man måste bara hitta orken, viljan och det positiva tänkandet vilket inte alltid är så enkelt.
Det finns helt enkelt några få personer som man nog skulle ha offrat väldigt mycket för.


You don't know him at all, thats a fact baby!
Make sure to know, before you open your mouth.
Just open your fucking eyes bitch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback