längesedan jag skrev.

Hej igen.
Min helg har varit fantastisk, den har bjudit på både det ena och det andra. Mys med underbara, goda cider, lockat hår, högklackat, något som bara dom bästa får veta och älskvärd shopping, vem fan blir inte glad av det? Världens lyckorus! Jag bara älskar att shoppa.
Imorgon åker jag även till Göteborg där jag ska träffa släkt och vänner, shoppa mer och festa, lovely!
Och idag slog det mig att det imorgon är exakt en månad kvar tills carofinen åker till thailand med pojkvännen, silken gris! Men jag är glad ändå pärlan, you and me to the end <3
Kommer antagligen inte uppdatera alls mycket nu när jag är i Göteborg eller så gör jag det från Fias data, en daglig uppdatering :)
kärlek från mig till vissa! tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback