överskotts energi till MAX.

Japp, så är det. Jag går på så jävla mycket överskotts energi nu det sista innan studenten som närmar sig med storm steg. Jag sliter som en antilop från etiopien för att hinna klart skolan vilket jag antagligen ändå inte kommer att göra :( PANIKÅNGEST! I will do what i can.. Jag tränar så mycket jag bara hinner och jobbar dom tiderna jag får. Jag är så fruktansvärt slut i kroppen och längtar tills dagarna efter studenten då jag bara kan koppla av, ligga på en madrass i poolen och inte tänka på något förutom mig själv i ca 3 veckor innan sommarvikariatet sätts igång, och föresten JAG SKA JOBBA PÅ MIDSOMMAR OCKSÅ!?
Aja, jag skriver inte allt för ofta nu för jag hinner knappt sitta vid datan. Och nu måste jag till och med sluta så ha det toppen tills nästa gång.
Tjatja hjärtan.

Talle och jag ska till skolan och plugga och leta lärare fastän vi har hemstudier. Träning och solning efter :)

Och idag passade jag på att shoppa bort lite depp som jag känt idag. Like always!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback