vem vet.

Världen är bara så värdelös egentligen.
Men jag är bara så in i helvetes lycklig ändå.
Eller kanske det är så att utsidan döljer det insidan inte visar?
Vem vet..

Som sagt, den 12 april kommer allt lugna ner sig. Jag börjar faktiskt tro på dig N.

(jag vill att Vicki ska komma på min student, älskade, vi skulle göra allt tillsammans, till och med dö. Och du förvarnade inte ens. JAG SAKNAR SNART IHJÄL MIG. Kan det vara så att sorgen och förståelsen kommer nu, som en baksmäll? har jag börjat inse nu att jag aldrig mer kommer få se dig?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vissa förtjänar det bara.

2010-03-05 @ 20:06:10
Postat av: josefine

Men johanna lilla :) Jag vet att det är du för du är den enda jag vet säger så och du är den enda som är så feg att du inte vågar skriva ditt namn! :)

2010-03-05 @ 20:17:25
Postat av: johanna edvinsson

vissa förtjänar det bara.

2010-03-05 @ 20:24:12
Postat av: Josefine

I know :) i desevre it better than you hun :)

2010-03-05 @ 20:26:46
Postat av: Anonym

Edvin, bara fatta att du är helt jävla dum i huvudet, ingen gillar det du gör, get it?

2010-03-15 @ 15:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback