YES!

Äntligen kan jag plocka ur en av alla klumparna i min mage för jag fick faktiskt gödkänt i psykologin idag. Som jag slitit, eller inte? haha med lite tur funkar allt toppen :D
Och idag var jag hemma klockan fyra och bestämde mig för att sätta mig ner att plugga och göra nästa veckas läxor, eller när dom nu är till. I vilket fall som helst. Då är dom i alla fall gjorda och då kan jag koncentrera mig mer på det som jag är lite efter i vilket jag kanske med lite tur kommer att hinna med, med bara massa vilja och självdiciplin och vissa uppoffringar så fixar jag det nog :) och underbara vänner, tacktacktack för att ni hjälper mig med vissa av mina uppgifter. Vad i helvete hade jag gjort utan er? Ja jo jag hade visserligen haft ännu mer panik än vad jag faktiskt har nu och mindre tid med er, tack jag uppskattar er verkligen!

orkar inte mer. detta är tråkigt. tja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback