bra dag

Idag kom dom tre studentklänningarna jag beställt :) En ska skickas tillbaka på momangen, dom andra två ska jag behålla! En som jag ska ha under dagen i skolan, och när jag spinger ut och den andra när jag senare på kvällen antagligen ska ut. Antar ju att klumpiga jag faktiskt kommer spilla ner klänningen så får ha en andra outfit i reserv :) Good for me.
Fick ett sms från Thailand idag. Blev chockad när det stog "carolinen" men ännu gladare! Jag saknar dig snuttan och kommer vara fruktansvärt avis på er fina färg sen och alla goda drinkar ni dricker. Men jag glädjer mig för eran skull! Skönt att höra att askmolnet inte tog er :) kärleeek.
Fick även mitt schema från mitt sommarjobb idag (det är på samma ställe som jag är vikarie). Mycket tider, egentligen skit tider men vad har dom inte vikarier till ;) Men jag är nöjd. Alla behöver vi pengar efter studenten och inte orkar jag sitta arbetslös och RASTLÖS! Måste tänka på pensinonen haha :D well hjärtan..
Tyckte det hade hänt en hel del idag så skrev av mig lite :)
Imorgon kommer nog Jessica på frukost!

Tack för mig och mina barn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback