Josefine & Caroline

Ja, man kan väl inget annat än att säga att vi är ett par riktiga fixar tjejer! Det är som sagt alltid vi som fixar med allting. När vi alltid va hos mig och festa innan var det vi som planerade maten, åkte och handlade och även la ut.
Idag har vi tagit en fredagsfika i Lund då vi kom dit insåg vi att det är lundakarnevalen, attans. I alla fall, fikan va kanon bra. Cappuccino med vanilj, solig uteservering, äckliga cigaretter, skönt sällskap och massa roligt folk att stirra på, kan det bli bättre? JO för det kan det. Vi har planerat in en vecka i turkiet, ALANYA! Det blir jag, Caroline, Mange, Krille och förhoppningsvis Johan :) SUPER ROLIGT! Sen har vi även hunnit planera en 40 års fest för mig och caroline eftersom att caroline fyller 20 den 10onde juli och jag den 29onde juli så bestämde vi oss för att slå ihop och ha en super stor fest tillsammans. Mer än så berättar jag inte för linen ska pilla med inbjudan så snart som möjligt. Längtar redan.
I vilket fall som helst så måste jag börja avrunda här eftersom jag ska upp ca 6.15 imorgon för att köra till Göteborg och gå på "brors" bröllop :) (Roines sons bröllop med andra ord) så LATER IDIOTER!

Me and my beeeest friends <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback