Uppdatering

Jag är nog trött på att skriva här, eller så är det helt enkelt för att jag aldrig har tid eller lust att sitta vid datan. I vilket fall som helst, lite nya kläder har inhandlats, Caroline och Magnus har kommit hem från Thailand vilket gör mig jävligt glad. Fick 3 super fina presenter från Linen. En riktigt fin sjal, en sommarsöt klänning och goooda nötter? :) TUSEN TACK!
Idag var jag och min klass och 2orna iväg och paddla kanot. Eftersom att solen stekte passade vi på att ha vattenkrig och det slutade med att vi skulle försöka välta varann! Talle och jag blev jagade och Pernilla, angelinge och Sabina. Skratta bäst som skrattar sist för det va DOM och INTE vi som trillade i (första gången).
Efter denna händelsen med mycket skratt och blöta kläder satte vi oss på bryggan som låg på land för att röka, sola och umgås med det super härliga sällskapet!
Efter mycket om och men skulle Talle och jag hoppa i en kanot och Angeline och Jessica hoppa i en annan för att åka ut och välta i ett par andra men det slutade med att ALLA vi 4 ramlade i och mitt ben är blått kan jag ju tala om, AJ som in i helvete! Ja, vi simmade in med två vattenfyllda kanoter efter att talle försökte dränka oss andra av panik hahahaha! Jävla ben jävel :P jaja. Fan det har varit jävligt roligt idag och färg har vi alla fått! skönt. Detta var väl allt från mig nu, ha de gött och va rädda om er!
tjatjaa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback