what to do

Det känns redan nu att detta inlägget kommer att bli veligt. Jag har så otroligt mycket känslor inom mig så att jag när som helst skulle kunna explodera! Jag får väl helt enkelt ta mig i kragen, bita i det sura äpplet och glömma. Jag kan inte ha folk i min närhet som manipulerar migg till det sämre. Människor som får mig att må dåligt och lägger deras fel på mig, precis som om det alltid är jag som gör dumma saker! Du ska nu inte mer få idiotförklara mig!
Visst kan jag vara jävligt du och vräka ur mig onödigt skit, och bry mig om onödiga saker men not anymore! Nonchalera, det är vad jag ska göra. Risken är att jag redan har förlorat, vilket jag hatar att göra men då får jag svälja min stolthet och för en gångs skull förstå att även jag kan förlora haha.
En sak till, jag tror på dig, jag tror på en förändring och jag tror på det bättre. Vad som nu händer får framtiden avgöra.
För övrigt har denna dagen inte varit den bästa dagen i mitt liv. Jag får kolla lite på sex and the city och hämta krafter tills imorgon då det är en ny dag.
En dag som denna, bråk som dessa tär på en självförtroende något enormt! Nu behöver jag egentligen bara en varm underbar kram från en underbar vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback